Vstup do košíku
Nákupní košík
Cena zboží celkem:
0 Kč

Obchodní podmínky

Způsoby plateb

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

  1. Dobírka
    Platíte až při převzetí zboží. 
  2. Převodem
    Po vyplnění a odeslání objednávky, uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky (je uveden např. na stránce sledování objednávek). Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno.

Způsoby dopravy

Pro dopravu zboží můžete vybrat následující způsoby:

  1. Česká Pošta
    Přepravní služba, která zboží doručí v až k Vám domů. Pokud nebudete doma zastiženi, můžete si zboží vyzvednout na Vaší poště.
  2. PPL kurýrní služba 
    Přepravní služba, která doručí zobží až k Vám domů, do zaměstanání a pod.

Storno objednávky

Od odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou. Zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy od objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží. Chce-li tak zákazník učinit, musí vrátit zboží neponičené, v originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím).


Reklamační řád

Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

  • zboží bylo reklamováno po záruční době
  • na zboží byly porušeny ochranné samolepky či pečetě výrobce
  • zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
  • zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
  • zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
  • došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu

Ochrana osobních údajů

Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.